جدیدترین آرشیو نمونه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش با پاسخنامه مشاهده جشنواره

ثبت‌نام آزمون MSRT (1402)

ثبت‌نام آزمون MSRT سال 1402

ثبت نام آزمون MSRT

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون زبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT) را دارند، می‌توانند از روز دوشنبه 10 مهر ماه به مدت 10 روز به صورت آنلاین ثبت‌نام کنند. این آزمون یکی از شرایط لازم برای اعزام دانشجویان به خارج از کشور و همچنین برخی دانشگاه‌های داخلی است.

 

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام آزمون زبان وزارت علوم در مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

تاریخ ثبت نام تاریخ آزمون تاریخ اعلام نتایج
10 / 7 / 1402   لغایت 1402/07/19 29 / 7 / 1402 7 / 8 /1402

آدرس ثبت نام آزمون MSRT

داوطلبان باید برای ثبت‌نام به portal.saorg.ir مراجعه کنند و پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، هزینه آزمون را پرداخت کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برگزاری آزمون در حوزه‌های اعلام شده در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبان انجام می‌شود و در غیر اینصورت ثبت نام انجام شده با اطلاع قبلی به تاریخ بعدی انتقال داده می‌شود.

آزمون زبان MSRT در روز جمعه 29 مهر ماه 1402 برگزار خواهد شد. نتایج آزمون پس از تصحیح پاسخ‌نامه‌ها در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. داوطلبان باید با استفاده از کد رهگیری و رمز عبور خود، نتایج خود را دریافت کنند.

 

آزمون زبان MSRT  یک آزمون استاندارد و معتبر است که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. این آزمون شامل چهار بخش شنیداری، خواندن، نوشتن و گفتاری است که در مجموع ۲۰۰ سوال دارد. هر سوال یک نمره دارد و حداقل نمره قبولی برای هر بخش ۱۲ نمره است.

مدارک لازم برای شرکت در آزمون زبان MSRT

 

برای شرکت در آزمون زبان MSRT ، داوطلبان باید دارای مدارک زیر باشند:

  • مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد
  • تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل خود که حاوی اطلاعات شخصی، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و هدف شرکت در آزمون باشد
  • کارت شناسایی عکس‌دار
  • رسید پرداخت هزینه ثبت‌نام

این مدارک را باید در روز آزمون به ناظرین آزمون تحویل دهید. در صورت عدم ارائه هر یک از این مدارک، حق شرکت در آزمون را از دست خواهید داد.

 

روش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون زبان  MSRT

برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون زبان MSRT  شما باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید مراجعه کنید. و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود، به پنل کاربری خود وارد شوید. سپس باید گزینه آزمون زبان را انتخاب کنید و بر روی لینک دریافت کارت در منوی سمت راست کلیک کنید. در این مرحله، شما باید مبلغ ۱۲۰ هزار تومان را با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنید. پس از پرداخت موفق، شما یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد که باید آن را نگه دارید تا در روز آزمون به همراه کارت ورود به جلسه خود را به ناظرین آزمون تحویل دهید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...