نمونه سوالات استخدامی هنرآموز مکانیک خودرو 1403 + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی هنرآموز مکانیک خودرو با پاسخنامه

منابع آزمون هنر آموز مکانیک خودرو

کامل ترین نمونه سوالات و کتاب های هنر آموز مکانیک خودرو با جواب تستی و تشریحی

مناسب ترین بسته سوال های تالیفی و برگذار شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش + تمام سوالات برگذار شده آزمون های قبلی با پاسخنامه + معتبر ترین کتاب های تخصصی هنر آموز مکانیک خودرو ( بر اساس نظرات پذیرفته شدگان در آزمون های قبلی) + هزاران صفحه جزوه و تست با توضیحات کامل + آرشیو کاملی از کتاب های تخصصی و عمومی با جواب.

 

منابع و کتاب های استاندارد بر اساس منابع اصلی سنجش

دی جی سوال با سابقه ی طولانی در حوزه ی نمونه سوالات تخصصی آزمون های استخدامی بهترین و معتبرترین آرشیو نمونه سوالات رو برای شما تهیه کرده، منابعی بر اساس منابع سنجش، نظرات کاربران در خصوص بهترین کتاب های استخدامی، نظرات پذیرفته شدگان در آزمون های گذشته، کتاب های تخصصی رشته های هنرآموز مکانیک خودرو و… پس با خیال راحت تهیه کنید و با برنامه ریزی درست به سمت قبولی و استخدامی حرکت کنید.

گرد آوری شده از آزمون های برگذار شده در سال 1387 تا 1401

بر اساس منابع مورد نیاز  دفترچه 1401 سنجش + پاسخنامه، هزاران  صفجه جزوه و بیش از 3000 سوال تستی که پاسخنامه تستی و تشریحی دارند.

این پکیج شامل چندین جلد کتاب تستی و تخصصی استخدامی هنر آموز مکانک خودرو با پاسخنامه  بر اساس منابع اعلامی  سنجش هست که هنرآموزای عزیز میتونن با خیال راحت مطالعه کنن و  به عنوان یه منبع کامل برای مطالعه استفاده کنن.

 

خرید پکیج هم به صورت PDF هم ارسال پستی

شما عزیزان بلافاصله بعد از پرداخت می تونید فایل پی دی اف تمام کتاب ها رو در اختیار داشته باشید و یا اینکه میتونید با ما تماس بگیرید و در خواست خرید پستی کتاب ها رو با قیمت مناسب داشته باشید.

درصورتی که تمایل دارید میتونید با سفارش تلفنی این کتاب ها، سوالات رو به صورت پستی در بازه زمانی 3 الی 4 روزه درب منزل تحویل بگیرید.

با خرید این محصول دو جلد کتاب عمومی با بیش از 5000 تست با جواب به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میگیره. در صورت هر گونه مشکل و یا درخواست راهنمایی و مشاوره راهنمایی رایگان با شماره 09926240081 تماس بگیرید.

 

آیا این پکیج نمونه سوال میتونه مجموعه کاملی برای استخدامی باشه؟

شما هرچی مطالعه بیشتری داشته باشید، شانس قبولی شما برای آزمون بیشتر میشه، با مطالعه منابع بیشتر میتونید با خیال راحت تری خودتون رو برای آزمون پیش رو آماده کنید. پکیج های موجود توی سایت دیجی سوال به خاطر تنوع و اعتباری که از منابع معتبر گردآوری شدن، میتونه به شما خیلی کمک بکنه تا خیالتون از منابع راحت باشه.





همه ی نمونه سوالات این پکیج پاسخنامه دارن؟

به خاطر گستردگی منابع موجود و تعدد کتاب ها، بالای 90 درصد نمونه سوالات پاسخنامه تستی و تشریحی دارند.





این کتاب ها به صورت پی دی اف در اختیار ما قرار میگیره یا برامون ارسال میشه؟

کتاب ها بعد از خرید به صورت پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار میگیره، اما اگر مایل باشید بدون پرداخت هزینه دانلود میتونید با سفارش تلفنی کتاب ها رو به صورت فیزیکی درب منزل تحویل بگیرید.





ارسال کتاب های چقدر طول میکشه؟

ما کتاب ها رو با تیپاکس برای شما ارسال میکنیم که زمانی حدود 3 الی 4 روز با بسته بندی مطمئن به دست شما میرسه.





کتاب های عمومی رایگان چطوری به دستمون میرسه؟

بلافاصله بعد از پرداخت همراه منابع تخصصی قابل دانلود هست.





منابع آزمون استخدامی  هنر آموز مکانیک خودرو

منابع تخصصی

  • دینامیک و ترمودینامیک
  • تکنولوژی سوخت رسانی (بنزینی، دیزلی)
  • تکنولوژی شاسی و بدنه و انتقال قدرت
  • تکنولوژی مولد قدرت و برق خوردو

 

منابع عمومی

  • ادبیات فارسی
  • معارف اسلامی
  • عربی
  • زبان انگلیسی
  • هوش و استعداد تحصیلی
  • ریاضیات
  • احکام شرعی
  • مطالعات سیاسی و اجتماعی
  • دانش کامپیوتر
  • بانکداری

رشته های مورد پذیرش در آزمون هنرآموز مکانیک خودرو

31393 : مكانيك خودرو (ليسانس، فوق ليسانس)- 32294 : مهندسي تكنولوژي مكانيك خودرو (ليسانس، فوق ليسانس)- 32295 : مهندسي تكنولوژي خودرو (ليسانس، فوق ليسانس)

 

مراحل استخدام شدن در آموزش و پرورش به چه صورت انجام میشود؟

 

✅مرحله ۱ = قبولی در آزمون کتبی

✅مرحله ۲ = بررسی و تایید مدارک

✅مرحله ۳ = قبولی در مصاحبه تخصصی:

تیم مصاحبه کننده شامل ۴ یا ۵ نفر می‌باشند که بیشتر اطلاعات تخصصی و توانایی های شما رو می سنجند.

برای مثال قدرت کلام شما، میزان استرس شما، کارهای علمی و فرهنگی که تا الان انجام دادین مثل نوشتن مقاله، وضعیت ظاهری شما و…

چیزی که در رابطه با مصاحبه باید بهش توجه داشته باشید اینه‌که هیچ سوال سیاسی مذهبی از شما پرسیده نمیشه مگه اینکه در قالب اطلاعات عمومی بخوان یکی دو سوال ازتون بپرسند.

✅مرحله ۴ = انجام آزمایشات پزشکی

✅ مرحله ۵ = گزینش:

گزینش معمولا ۱ ماه بعد از مصاحبه انجام میشه و فقط کسانی که تو مصاحبه قبول شدند دعوت به گزینش می شند.

تو این مرحله اطلاعات سیاسی و مذهبی رو از شما میخوان و البته تحقیقات محلی هم تو همین مرحله انجام میشه.

✅مرحله ۶= ورود به دانشگاه و پاس کردن ۲۵ واحد درسی

✅ مرحله ۷ = قبولی در آزمون جامع اصلح ( هنرآموزها این آزمون رو ندارند)

 

تیم دیجی سوال با داشتن بیش از 5 سال تجربه ی تخصصی جهت گردآوری نمونه سوالات آزمون های استخدامی افتخار رضایت 90 درصدی متقاضیان عزیز را دارد. بنابراین شما عزیزان میتوانید در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد با شماره ی 09926240081 تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید 

برای دانلود دیگر نمونه سوالات آزمون استخدامی کلیک کنید

 

سوالات  منابع آزمون استخدامی از سال 87 تا 1401

در پکیج نمونه سوالات استخدامی هنرآموز مکانیک خودرو که از سایت دیجی سوال دانلود میکنید نمونه سوالات آزمون های استخدامی در رابطه با همین رشته از سال 1387 تا سال 1400 موجود میباشد که مرتباً به روزرسانی میشود و به محض بروز شدن در پروفایل کاربری شما قرار میگیرد.

 

 شامل سوالات پر تکرار دستگاه های اجرایی و منابع اعلام شده توسط سنجش میباشد.

نمونه سوالات استخدامی هنرآموز مکانیک خودرو شامل جدیدترین نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش پرورش در چند دوره اخیر می باشد و به محض دانلود، بیش از 3000 تست به همراه پاسخ نامه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. منابع موجود در نمونه سوالات استخدامی هنرآموز مکانیک خودرو منابع مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس منابع اعلامی سازمان سنجش می باشد.

در صورت داشتن هر گونه سوالِ مرتبط با استخدامی هنرآموز مکانیک خودرو ، میتوانید از قسمت تماس با ما یا قسمت نظرات با کارشناسان ما در ارتباط باشید

با آرزوی موفقیت برای همه ی شما متقاضیان عزیز – تیم دیجی سوال

درباره این محصول نظر دهید !

محصولات مرتبط