نمونه سوالات استخدامی مشاور واحد آموزشی + پاسخنامه

مشاور واحد آموزشی

کتاب های تخصصی مشاور واحد آموزشی با پاسخنامه 1401

مشاور واحد آموزشیکامل ترین نمونه سوالات و کتاب های مشاور واحد آموزشی با جواب تستی و تشریحی

نمونه سوالات مشاور واحد اموزشی، مناسب ترین بسته ی سوال های تالیفی و آزمون های برگزار شده ی استخدامی آموزش و پرورش + تمام سوالات آزمون های قبلی برگزار شده با پاسخنامه + معتبر ترین کتاب های تخصصی مشاور واحد آموزشی(بر اساس نظرات پذیرفته شدگان در آزمون های قبلی) + هزاران صفحه جزوه و تست با توضیحات کامل + آرشیو کاملی از کتاب های تخصصی و عمومی با جواب می باشد.

 

منابع و کتاب های استاندارد بر اساس منابع اصلی سنجش

دی جی سوال با سابقه ی فعالیت در حوزه ی نمونه سوالات تخصصی آزمون های استخدامی، بهترین و معتبرترین آرشیو نمونه سوالات استخدامی را برای شما  عزیزان تهیه کرده است. منابعی بر اساس منابع سنجش، نظرات کاربران در خصوص بهترین کتاب های استخدامی، نظرات پذیرفته شدگان در آزمون های گذشته، کتاب های تخصصی رشته ی مشاور واحد آموزشی و… . بنابراین با خیال راحت دانلود کنید و با برنامه ریزی درست به سمت قبولی و استخدام شدن در رشته ی مشاور واحد آمورشی حرکت کنید.

گرد آوری شده از آزمون های برگزار شده در سال 1387 تا 1401

نمونه سوالات مشاور واحد آموزشی ،بر اساس منابع مورد نیاز  دفترچه 1401 سنجش + پاسخنامه می باشد که شامل هزاران صفحه جزوه و بیش از 3000 سوال تستی با پاسخنامه تستی و تشریحی است.

پکیج نمونه سوالات استخدامی مشاور واحد آموزشی شامل چندین جلد کتاب تستی و تخصصی استخدامی مشاور واحد آموزشی با پاسخنامه بر اساس منابع اعلامی سنجش می باشد که متقاضیان عزیز میتوانند از آن به عنوان یه منبع کامل برای مطالعه استفاده کنند.

 

هنگام دانلود این محصول دو جلد کتاب عمومی با بیش از 5000 تست به همراه پاسخنامه نیز در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

 

خرید پکیج، هم به صورت PDF هم ارسال پستی

با خرید نمونه سوالات مشاور واحد آموزشی، شما عزیزان میتوانید بلافاصله بعد از پرداخت فایل پی دی اف تمام کتاب ها را در اختیار داشته باشید و یا اینکه میتوانید با ما تماس بگیرید و در خواست خرید پستی کتاب ها با قیمت مناسب را داشته باشید.

درصورت تمایل میتوانید با سفارش تلفنی این کتاب ها و سوالات را به صورت پستی در بازه زمانی 3 الی 4 روزه درب منزل تحویل بگیرید.

در صورت هر گونه مشکل و یا درخواست راهنمایی و مشاوره ی رایگان با شماره 09926240081 تماس بگیرید

آیا این پکیج نمونه سوال میتونه مجموعه کاملی برای استخدامی باشه؟

هرچقدر مطالعه بیشتری داشته باشید، شانس قبولی شما برای آزمون بیشتر میشه، با مطالعه منابع بیشتر میتونید با خیال آسوده خودتون رو برای آزمون پیش رو آماده کنید. پکیج های موجود توی سایت دیجی سوال به خاطر گردآوری شدن از منابع معتبر و تنوع بالا گزینه ی مناسبیه که کمک میکنه خیالتون از منابع راحت باشه. ( البته که مطالعه ی منابع مختلف و تلاش بیشتر خودتون مهم تره.)





این پکیج فقط شامل نمونه سوالات هست؟ جزوه نداره؟

کتاب های تخصصی که ما توی سایت برای شما عزیزان گذاشتیم هم شامل جزوه هستند و هم نمونه سوال که کاملاً مکمل همدیگه ان، یعنی شما با مطالعه کتاب های تخصصی به راحتی میتونید دفترچه ی نمونه سوالات رو جواب بدید.





همه ی نمونه سوالات این پکیج پاسخنامه دارن؟






بالای 90 درصد نمونه سوالات پاسخنامه تستی و تشریحی دارند اما به خاطر گستردگی منابع

محصولات مرتبط